Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
BEBAS sekejap:) tuptup , TERKURUNG balik .
Thursday 28 June 2012 • 06:26 • 0 comments

Assalamualaikum Readers Sejati . (ewah sejati kerr?)

gambar di atas langsung tiada kena mengena ! okay ? 

BEBAS sekejap:) tuptup, TERKURUNG balik .

Apa yang dok Bebas nyaaa ? Okay-2 actually , tadi skul kami ada acara
TandaTangan utk para ibu-bapa ! 

Diadakan di dewan pula tu! mana yang endaa best dia . di kelas 6Bestari semua 
PEREMPUAN hilang . Eh ? HILANG ? Bukan hilang apa pun , just hilang MERAYAU-2
Hahaha , Kalau LELAKI jangan di cakapp ehh ! Main Lastik-2 Kertas guna
Getah! Aduii , Nakal betul. Sebagai KETUAPENGAWAS
yang b'tanggungjawab (pulakkdah!) saya mestilah NASIHAT kan kawan-2 kan ? 
 (Angguk sambil angkat kening tandai setuju !!)

Makk aii ! ingatkan diorang x main lagi . rupanyaaaaaaaa diorang sambungg pula' main 
BeyBlade (Beblet) . 
 
Amboii , melawan tul diorang sama akuu . eeshh ! naik geram sey' . Aku 
marah lah salah seorang PENGAWAS yg ikut jugaa main BEBLET tu . Marah kenen pengawas tu sama aku . Lepastu kawan-2 dy mula lah POT PET POT PET macam perempuan . eseseyh , 
tahan sejalarh telinga ku inii <3 

tapii kan yg palingg TERPALING best dy kan apaaa ? Anuu . ajar KAWAD KAKI sama AngkatKerusi dannnnn MASA REHAT . yuhuuuuu ! <3

Angkat Kerusi ? Okay-2 sejujurjujurterlebih jujurnya, aku paling suka taim angkat kerusi sama Masarehat . 
cause ? dapattt jua ambil kesempatan tengok-2 c anuu . kawan ba :) eseseyh (menipu)

Pulangg pula' sedikit awal , cause byk sudah yg pulangg awal-2 ikut Mom or Dad diorang . (berspeakingkenen) 

Aku /? Sedangkan aku .. 
Mama dan Bapaaa aku pergi kerja , so..... 
terpaksalah ambil SLIP KEPUTUSAN sendiri . aaauuuu <3 jadi mama-2 dulu kejapppp . 
Okay-2 Malam sudah nie ! Mata Ngantuk sudah , bisuk sekolah . 
Okay Kawan-2 UpinIpin ku . JOM KITA TIDURRRRRRRR ! 

Babaii , Bubyee . Assalamualaikummmmmm ! arghh TIKUSS ! </3



PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Aku dan DIARY
  • ThankYou Allah :)
  • Ikut suka kauu ja!
  • Kesiokan CuciTandas :) kamu ada ? Teda kann ?
  • why ?
  • Segment : Team Follow Back by AmerCorner
  • Blog Simple Musical Xiao
  • GA by CikKodok
  • Tidak !!!
  • Segmen Followers CA yg ke-200