Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
rindu dia yg dulu
Tuesday 2 April 2013 • 08:17 • 0 comments

hmm, imissher alot. aku rindu ernie :') aku namau ernie yg sekarang. aku mau ernie yg dulu balik. yg selalu senyum sama aku kalau jumpa :( seriously ernie? aku rindu kau ni. sad baa ni. sangat-sangat lah sedih.
aku nampak kau rapat sama org lain, jeless aku :'/ kamu men panggil
adik/kakak. huuuuuu. tuhan ja tau mcm mana aku rasa time aku baca tu comment :( 

kenapa ar skrg kita macam jauhhhhhh betul? padahal setiap hari jumpa di skolah. banyak kali suda kitaa nda bertegur kan. kalau bertegur pun, pasal pengawas ja. hmm. ernie baa. kau marah aku ka ni? </3
Ernieeeeeeee Fazirah <3 

Erniee. jarang sudah aku nampak kau ketawaaa depan aku ba :3 last kitaa banyak bercakap sama2 time kursus pengawas kan. kita makan sama2 lagiiiii :3 cukup happy suda aku dpt mcm tu. time kau marah aku sbb brkawan sama c ----- tu lain sudah aku rasaa </3 

duluu jak kalau org nampak kita sama-sama mesti kenaa ckp adik beradik. skrg manada sudahh :') hilang suda. ernieeeeee. aku tau ba aku ckp ni mcm annoying jaa kan :/ tapi aku serious nda dpt tahan sudaa mau meluah. ok kena-2 lagi skrg aku psg lagu sadd. uhuuuuuu :'3 k bai ernie. 



PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Have fun w Them :) Ohsem
  • 1day with Cousin :)
  • UPSR :)
  • Blog Bersarang ♥
  • Assalamualaikum <3 KAWAN , MIMPI . aduyy ...
  • selamat hari raya kamuu :)
  • Diari ramadhan ANn :)
  • Rinduu kau#
  • Makan lebih-2 masa puasa ? HEHE
  • JEALOUS :p