Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
Hamster Akuu :)
Wednesday, 14 December 2011 • 19:10 • 0 comments
hyee oll !!! hehee . sy rasa lamaa suda tidak berrPostingPosting kat Blog nii , Chewah ! terlebihsudah ! hehe okeyh tampa membuang masa kita teruskan dengan Entry aku hari ni  . yeaa nampak tytle aku ? "Hamster Aku" aku memang dah ada hamsterr d rumah 2ekorr . sorang jantan sorang betina . tapi aku taktawuu la mana satu jantan or betina . haha ! memang aku nii ada hamsterr tapii tak tau Jantina nya :)

hehehe ! okeyh akuu mau kaci tunjuk dulu sama kamuu HAMSTER kesayangan akuu nii . aku dan dia bersama dari beberapa bulan yg lepas .
nampakk kah ???
hehehee . nda nampak sangat kan ? okeyh yg badan putih semuanya namanya RedEye :) sebab mata dy merahh tulah kena panggil RedEye :) yg keduanya Kevin , adik aku yg ketiga yg kaci nama :) taktau la kenapa nama dy kevinn . hehe
akuu sayang sama hamsterr akuuu . tolongg lah jgn matiii awal2 !
kuikuikuii .


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Tukar Jenis Font :)
  • Tutorial : TandaTangan/Signature d bwh post entry ...
  • Sanggup dy wat camgitu :(
  • JANUARI AKAN TIBA Upsr Mimpi Ngeri atau Indah ?
  • arrhh ? napa tiada FOLLOWERS ?
  • Doodle Comel Bertudung :D
  • Tutorial : Become a fan sebelum masuk ke BLOG
  • ♥Freebies Cursor Cute♥
  • ♥Tutorial :Disable Right Click♥
  • ♥ Tutorial : Cara nak ubah Colour Navbar ♥