Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
Chef yang menawan !
Tuesday 3 July 2012 • 04:00 • 3 comments

Assalamualaikumkum .
Aku sudah boleh jadi CHEF !

Aww ! Chef Yang Menawan 

Aiseseyh , Memandangkan hari ni skull agama CUTI . adeys , kalau bagi budak-2 bawah umur mcm aku nie  sukalah cuti kan ? tapi bagi aku , BIDAAA' . enda aku suka CUTI-2 nie !
tahu kenapa ? Sebabb .. AdAlAh !

Okay terusss ke tajuk asall . Wekk , dah mengomel kosong ! haha ~

Gambar-2 di bawah nie di ambil pada petangg tadi . wehh , kalauu sedap cuba telan air liur pasti terasa. 
Untuk pengetahuan kamu , ini semua SAYA yang masak ! TANPA BANTUAN . 


The bahan-bahan <3


aiseyy , sosss tu lah juga yangg cantik bha . hehe ! 


pergh , mau ckp sedap nanti perasan pula** so , boleh tahan lahh juga . 
kikikiki , seleraaaa ! jilat-jilat jari der . 

bybye , -.-



PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Testing ? okay ! bubyee
  • 1st Give Away by Fatin & Fatini
  • Segmen I Followw ~
  • Giveaway Blog Aku Ohsem by Girlfriend Zariq
  • 1st Giveaway by Syifaizzah
  • BEBAS sekejap:) tuptup , TERKURUNG balik .
  • Aku dan DIARY
  • ThankYou Allah :)
  • Ikut suka kauu ja!
  • Kesiokan CuciTandas :) kamu ada ? Teda kann ?