Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
fefol know me:3
Saturday 20 April 2013 • 01:10 • 0 comments

hai yaaa. woo :( lama ni aku ndaa up-to-date ni blog. sehh. bukan ada yang perasan pun kan? hehee. beta paham. hmm. okay hari ni aku mau kasi story pasal aku di sekolah. semakin ramai org yang aku kenal, dan semakin ramai juga org kenal aku. hmm :3 

first, capitall H. dia aku kenal since awl school maybe? sbb kami selalu balas-balas surat di bawah laci meja. hehe. Lagipun, dia ni pengawas. Sama jawatan dengan aku, so boleh la juga terjumpa balik-balik. ngee. First dia ni nda kenal aku bah, aku yg kenal dia. mati-mati dia cari aku dan mati mati juga aku mau kasi kenal diri ni sama dia. And sampailah oneday tu, Kursus pengawas. dia ada, dan aku pun ada. start dari sana, dia kenal aku. HEHE. dan sampai skrg, kami contact mcm whtsapp,SMS, facebook, surat bawah laci :* haha

second, capital S. dia tua setahun dari aku, dia selalu jumpa-jumpa aku. Firstlyyy ni, dia selalu kacau-kacau aku if aku buka Kunci Dewan Sekolah. Selalu tanya aku itu ini. Pegang lagi tudung aku sbb mau tengok Name Tag aku. hihi -_- lepastu, friday# aku duduk2 di lab, and guess what? dia datang and duduk sebelah aku. dan ckp 'hai' dengan slumbernyaa. Tapi skrg, dia couple suda. dengan bestie aku <3 hehe. Hope dorg berkekalan. 

lastly, capital S jugakkk -..- dia sama umur dengan si Capital H dan kawan rapat lagi tu dengan Capital H. dia ni playboy. Tapi, berabis dia mengurat aku. dia ajak aku FakeRelay utk kasi jeles kawan dia. tapi, aku N A M A U. dia ni comel, chubbysikit, ada rupa. HAHAHA. aku dan dia just TTM. dia ni Ex kawan aku. dan kawan aku ni pun ex si Capital H. faham dok? -_- haha. nda payah lah faham k. 

Ohhhya, before i leave this asdfghjkl entry, ada lagi someone yg lupa nak mention. haha. dan org itu ialah Faiz. dia form3. Friendly dan agak lemah lembut a.k.a Sopan santun. ehee :3 dia pun TTM aku jakk. nda lebih dari itu. sbb dia ni PMRIAns. goodluck faii~ 


Okay bye :* thanks reading. muah.






PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • rindu dia yg dulu
  • Have fun w Them :) Ohsem
  • 1day with Cousin :)
  • UPSR :)
  • Blog Bersarang ♥
  • Assalamualaikum <3 KAWAN , MIMPI . aduyy ...
  • selamat hari raya kamuu :)
  • Diari ramadhan ANn :)
  • Rinduu kau#
  • Makan lebih-2 masa puasa ? HEHE