Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
Blog aku berwajah baru weyy !
Friday 13 July 2012 • 23:41 • 0 comments

Hello korang , yg serba KECOMELAN sehingga mengalahkan wajah aku ni ^^  Okay actually ak pergi sekolah sepatutnya tapii Mama ngan Bapaa ak kerja so t'paksa jaga adik di rumah ;D hehe
memang siok wehh , first time ak luangkan masa sehari
bersama BLOG kesayangan aku ne ! awww <3 hehehe okayokay . jom kita masuk balik tajuk asal nyaa

BLOG AKU BERWAJAH BARU WEYY ! 

FEH ! duluuuuu blog akuu guna BLOGSKIN . sekarang dah TAK, nk tauu kenapa ak tak TAHAN pakai blogskin sebab-sebabnya

-Teda PAGE ELEMENTS
-Teda button PREVIEW kalau sekali mau DESIGN . 
-Asyik-2 cari URLx3 

Okay-2 sorry ek , kepada pengguna BLOGSKIN . mungkin blogskin kamu lain dari Blogskin yg lama sy <3 Sayang tetap sayang ngan BLOGSKIN . tapii apakan daya ? fehh -.-

Kepada pengguna blogskin teruskan usaha anda mencantikkan dan mengOHSEMKAN blog kamurang yeahh ! 

Sorry Kalau Blog Yang Kamu Lawat Nie BURUK ^_^ bagi komenn skett ! aww <3

Thanks kamu ! sudi bacaaa nie ^^ memang kamulah yg t'baik bagii aku ! ingat jaa :D 
Sayang kamu ! Lagi-lagi kalau kamu komen ni ENTRY k ? Fehh ^.^

K lah byeeee ;D Muahhhh <3 loveyouall ,




PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • sedihh -.-
  • 1st Giveaway For Ramadhan And Also My Blog's Birth...
  • 1st Giveaway By Tomel Alyah
  • Chef yang menawan !
  • Testing ? okay ! bubyee
  • 1st Give Away by Fatin & Fatini
  • Segmen I Followw ~
  • Giveaway Blog Aku Ohsem by Girlfriend Zariq
  • 1st Giveaway by Syifaizzah
  • BEBAS sekejap:) tuptup , TERKURUNG balik .