Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
throwback# sambutan hari malaysia.
Monday 16 September 2013 • 20:04 • 0 comments
17/09/2013,

Hollalalalala :D hai. Assalamualaikum. Termasuk kemarin, dua hari berturut-turut sudah pergi Prince Phillip Park di tanjung aru. Haha. Over kan? Yang first day pergi sana tu sbb mau tengok raptai sama jalan-jalan dii sekitar-sekitar tanjung aru tu. And guess what? Fuhh punya la tekejut nampak gerai-gerai sama perubahan di tanjung aru tu :O dulu penuh dengan hutan and now? meriahhhhhh (Y) banyak orang jual-jual di kawasan tu. 
Lekor, jagung, Nasi ayam, Dim sum, kuih, juice, goreng pisang andd semua lah kena jual dkt sana xD hahaha. aku mmg raja makanan. tapi time tu aku on diet kan, so terpaksa lah control. aku beli benda yang nda brp heavy and a cup of avocado juice. Wuuuuu sedap bha. Kena-kena lagi time minum tu, angin pantai tiup-tiup. Nyaman berrrrrrrrr :) Haha.

Lepas makan, aku smaa aunty aku round-round sekitar gerai tu. And tejumpa satu gerai ni yang buat nama di atas keychain. Awww i like it<3 HAHAHA -_- aku buat keychain nama aku and tarikh bday aku dkt keychain love tu. Hmm, lepas tuuuuuu aku try bawa aunty aku pergi sekitar stage persembahan tu. Ada shila amzah, Nd Lala, Azlan MUH, Hafiz sama Jaclyn victor buat latihan. Eeee xD comel bha si hafiz sama shila amzah. nd lala pun masi macho :p Hahahaha. azlan, handsome. and jaclyn? hm idk. HAHAHA.

Ok done first day di sana. Now, hari keduaa. Jalan dari rumah jam 12.20 and sampai sana punyaaaaaaaaaaaaaaa jammed. -_________- sampai sana ja, trus cari parking. perh punyaa jauh. lepas dapat parking, drct pegi pameran rumah etnik. Lepas tu, pegi cari mknn utk lunch and duduk makan. Tiba-tiba angin kencang ah. Kuat betul angin. Habis gerai-gerai yg menjual tu sengsara. Kesian. lagi-2 yang jual makanan. Habis mknn dorg kena pasir. HAHA :( 

Lepas makan, trus cari tempat duduk di satu khemah besar tu. Duduk sana sampaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii lah petang and malam -.- time duduk d khemah tu, org depan semua berdiri-berdiri. lepastu semua pakai payung sbb hujan mula turun. so kami yg duduk di khemah tu dpt nampak apa lah? nampak pantat sama kepala durg ja sbb berdiri. lepastu nampak piring astro *payung*. Duiiiii nah -_- teda mood trus mau tunggu konsert. Trus pulang rumah, lebih kurang jam 8.30 malam. Pulang rumah trus mandi, and tinguk konsert dari tv ja. hahahaha lagi puas ;) nampak dekat-dekat. Kbai. gtg :) mau pegi skolah dulu. Bye Assalamualaikum <3


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • nikon
  • Short Girl
  • Update syg update..
  • blogskins tutorial : CCTV
  • rinduu serindu rindunyeee
  • ketandusan
  • BISNESS
  • jahanam
  • nonsense
  • Banananana