Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
Banananana
Thursday 16 May 2013 • 05:59 • 0 comments

hurm, hai. hari ni ada 'sambutan hari guru' yaa. selamat hari guru sedunia -,- berh. macam tiada Mood aku ni tau? memang laa. sebab satu cikgu tadi tuu. haihh. tadi kan, kami *pengawas* kena bahagi2 tugas. so, akuu bahagian 'jamuan'. jam 730 gituu kami cari cikgu, and cikgu tu cakap jam9 baru start tugas kami. 

Start jam 9, kami tolong edar makanan tengahari utk ibu bapa yg hadir. bahagi3, tiba tiba datanglah pulakkk pelajar yg tidak berkenaan menolong kami edar. semua tugas kami dorg yang ambil kay -,- sakit lah aku. sudah aku mono, aku sama atikah jalan2 satu skolaa buang sakit hati tu. kebetulan time tu kami ndada suda tugas. kami masuk lah bilik KHB. 

Di bilik KHB, pengawas-2 kena suruh berehat. kena bagi makanan and susu kotak -,- minum, rehat, main fon, dgr laguuuu. and tiba tiba satu cegu ni *nama di rahsiakan* naik angin aaaa. 

"Kamu aa, ini kah pengawas contoh utk murid-2 ni? Bla.... bla... bla..."

akuuuu suda panas time tu. baru jaa berehat aa, suda kena CERAMAH. kami penat baa ni. ishh :3 time sana laa aku nda tentu arah suda. asdfghjkl! -_- okay yg part best. bertugas sama haris jadi penjual tapau. eh bukan penjual tapauuu, pembahagi TAPAU. wew. first2 aku sorg jaa yg edar tu tapau. 

And akuu sruh la pengawas-2 yg ada di sana, utk tolong aku ;3 haris jaa la yg ada. and penuh aa meja edar tu oleh pelajar2 yang mau tapau FREE. dalam tapau tu ada Nasi, Ayam, Sayur dengan Mineral water jaa :3 eh dorang lapar baa. kesian. 

PUAS AKU TULIS :3 banyak lagi story sebenarnyaa. tapi, mood aku skrg macam apaaa sjja. sbb si Farhan nda intro chat pun :/ okaylaa. bai. aku merajuk ni. HAHA -,- 


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • kokum
  • no feeling zz
  • aku syg dia :(
  • akuu fening asdfghjkl -,-
  • PEtAI la sgt
  • i hate playboy ;D
  • asdfghjkl >3
  • hyeeeee
  • ex mau balik ? _|_
  • fefol know me:3