Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
akuu fening asdfghjkl -,-
Wednesday 1 May 2013 • 07:30 • 0 comments

hai. baru baru ni, ak smakin rpt sama excrush aku. akuu happy ja kalau sama dia :3 kemarin malam 30/4/2013 kami dua dua buat SATU pengakuan. kira rahsia psl crush la <3 and you know what? diaaaaa ckp diaaaa crushh samaaaa sturang prmpuan ni. 

'perempuan tu dkt2 kelas aku jua/ and ak pikir'2 mau bawa dia cpl'
baaa. itu la ayat diaaa :3 and i was like 

Ohmygod. is it real? am i dreaming? HAHA. tampar sayaaa satu kali dulu :* LOL. okay lets talk about him. dia baru sjjaa break sama cewek diaa yg bebeh :[ jeles okay. lawaa tu prmpuan. tapi silap dia, tu girl ad muslihat kaa nda silap. kira 'Ada udang di sebalik mee' lah tu. cehh! berpepatah la pulaa.

hmm, tapi ap yg aku takut diaaaaa mainkan 'perasaan' aku :/ dia sukaa bagi harapan palsu kay. PALSU. diaaa ni juga malar buzy. besalah budak pandai 5A lagi. hmm, jarang nya kami text. salah stu alattt komunikasi adlah chat sma whtsapp ja. tapi itu pun bbrp minit and dia carilah alasan :( banyak alasan yg ak dpt dari dia kay. 'wifi, hw, bz, tidur' makkk kau. see? byk betul alasan dia utk mengelak. huhuks. akuu sedar juga aku sepa :/ aku faham jugaa. 

tapi aku? harussssss fikir POSITIF ;D nda buli terussss negatif. huhu. okay laa, dia offline sudaa. bai. kali ni alasan diaaaa psl net. haih. sdah la boy :'3


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • PEtAI la sgt
  • i hate playboy ;D
  • asdfghjkl >3
  • hyeeeee
  • ex mau balik ? _|_
  • fefol know me:3
  • rindu dia yg dulu
  • Have fun w Them :) Ohsem
  • 1day with Cousin :)
  • UPSR :)