Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
BISNESS
Thursday 23 May 2013 • 23:29 • 0 comments

im gonna pop some tags , only got 20 dollars in my pockett . 

bla bla bla . hai . aku mau buat online shop ba ni atau apa'2 sejaa la , yang boleh bagi hasil or untung tiap'2 bulan :') actually, lama suda rancang ni. tapi al maklumlah tidak kesampaian xD okey begini, aku mau bisnes pasal BLOG. setiap design + cursor + header and anything yg berkaitan aku charge RM3 keatas. boleh ka tu? 

sekurang-kurangnyaa, aku dapat lah juga duit sikit utk makan. HAHA, bukan nya my parents tidak dpt tanggung aku. tapi, aku pun perlu byk duit. utk beli itu ini. al maklumlahhh, perempuan lah katakan xD

Tolong lahh aku, aku perlukan duit. haha. Aku buka bisnes ni di kinarut sejaa. sbb kalau jauh'2 mau bank-in lagi. Susahhh ba :3 tolong aku kay? :* muah. iloveyouu.



PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • jahanam
  • nonsense
  • Banananana
  • kokum
  • no feeling zz
  • aku syg dia :(
  • akuu fening asdfghjkl -,-
  • PEtAI la sgt
  • i hate playboy ;D
  • asdfghjkl >3