Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
Macam comel je.
Tuesday 12 November 2013 • 23:36 • 0 comments

Assalamualaikum.
Wednesday, 13/11/2013.

Halloooo guys. hari ni hari penat sedunia -_- haha mana nda. satu hari duduk di rumah jagaaaa my lil br0ther. bangun pagi, gosok gigi, cuci muka dan mandi :D masak nasi, masak utk breakfast+lunch. kemas rumahhhhhh kemas bilik. uh tired! belum lagi masuk part TERIAK. sakit mcm mau mampus lewl aku teriak teriak supaya adik aku berhenti main luar, berhenti bergaduh -_- cuci piring lagi? satu hari ni 10kali aku cuci piring akibat adik beradik aku yg tidak pandai berjimat menggunakan piring, cawan, sudu -..- HAHA. hmm agak skema yer ayat aku di atas.

K today masuk minggu ke empat budak menengah cuti. kakak kakak abang abang batch 95 ambil spm lah :) goodluck. * terlambat wish. hehe. ekceli aku tak tauuuu nak update apa kat blog aku ni.dah berhabuk dah. lame dah tak bukak. cian diew....  *baldi please? trip semenanjung lagi ah. haha. k fine. yaaaaaaaaaaaa akhir-akhir ni aku selalu begaduh dgn someone ni. bukan begaduh tumbuk, tendang or others. tapi gaduh mulut + gaduh type. haha. -_- gaduh type ni kalau di fb memang famous amous lah :D cakap ja lebih tapi kalau jumpa? kecuttttttttttttttt ><

aku pun ndatau kenapa kami begaduh. mcm budak-budak ja. benda kecil begitu boleh jadi besar sampai begaduh frust menonggeng -_- aihhhh. pelik btl la. sensetif kali dia tu. biarlah dia. k bai. hujan suda turun. mandi hujan dulooooo. BYE!




PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • throwback# sambutan hari malaysia.
  • nikon
  • Short Girl
  • Update syg update..
  • blogskins tutorial : CCTV
  • rinduu serindu rindunyeee
  • ketandusan
  • BISNESS
  • jahanam
  • nonsense