Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
SCHOOL
Monday 3 February 2014 • 19:01 • 0 comments

Assalamualaikum. weeee, lamanya nda update entry :'3 buzy buzy buzy and toooo buzy. well, skrg masa utk sekolah. And suda masuk bulan ke2 persekolahan. nothingg special but yang best part kumpul with bestie bestie yg comel comel:3 Wooots. Actually, aku ni mau jadi pengawas utk sesi petang. see? PENGAWAS. tapi tapi tapi, aku ndatau la apa masalah aku sampai aku ragu ragu mau daftar kan diri jadi pengawas even last year pun aku jadi pengawas form1. but lepas pindah ke mrsm, and pindahhh smkk balik aku stop suda jadi pengawas :'3 murid baru keno d smkk, lepas pindah satu bulan. aiyoooo. mum yg tersayangg, menyuruh jadi pengawas. aku mau sekurangkurangnya 1 jawatan :) but so far, nothing hahahaha hampaa -_____-

bulan 1 tuuuu aku dapat banyak experience baru. apa apa apa? ee rahsiaaa k rahsiaa ;p hehe aku belajar jaga hati orangg, belajar tolak cinta org hahahahaha. and sometimes bljr sakit hati. why? psl anak uncle ong -_- hahaha siapa kaaaa dia? zz rahsia lg xD 

oh baaaa k laa off to schoooool<3 daa^^ semoga ketemu lagi. ceh ahaha.




PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Macam comel je.
  • throwback# sambutan hari malaysia.
  • nikon
  • Short Girl
  • Update syg update..
  • blogskins tutorial : CCTV
  • rinduu serindu rindunyeee
  • ketandusan
  • BISNESS
  • jahanam