Weird Princess

ABOUT ENTRY LINKS FACEBOOK
married.
Wednesday 19 February 2014 • 16:34 • 0 comments


assalamualaikum. married? huh? siapa kawin? ek elehhh, aku la kawin. haha *gatal >c< okay lupakan ja apa yg aku cakap tadi. hehe actually, my lovely aunt yg kawin sabtu ni. and i was like LOL happy gila. lama suda teda event besar-besaran di ruma nenek ni. hoho. and paling happy part PAWAI/PENGAPIT. hush! aku jadi pengapit? haha sudala badan kecik. pendek-pendek lagi atas pelamin nanti. seriously, first time jadi pengapit ni woii. selama ni, jadi tukang bagi gift, bunga etc ja dkt tepi pelamin tu haaaa. biasalah dulu kan, budak-budak masi. tau bagi gift jerrrr. part-part kipas orang tu belum lagi pernah.

semenjak meningkat remaja *lah sangat* ni banyak benda baru. masa budak-budak a.k.a kids tu ada la cuba benda baru cuma semuanya kanak-kanak punya eksperimen. ok baru tadi search pasal mau jadi pengapit. debar woi debar. nda kalah debar dia dengan si pengantin ni haaaa >.< mana lagi mau lap-lap muka pengantin nanti, mau kipas-kipas dia lagi. kalau aku panas, aku kipas diri sendiri apa salahnya. huahuahua. asyik kipas pengantin 24jam. aku siapaa mau kasi manja manja. aiseh haha. walaupun cuma berdiri di tepi pengantin tu, muka kita tetap juga masuk album orangg yg berpuluh-puluhan ambil gambar masa pengantin tengah berarak, bersanding, berinai. mesti la namau muka nampak TUT dalam gambar kan. malu kite dibuatnyaa nanti. 

aku ni pantang nampak muka aku d camera orang nampak bida, laju-laju aku suruh delete. ni kan lagi gambar orang yg ramai-ramai. nanti tiba-tiba aku tengah syok lap hidung yg panas berpeluh tu sudah kena capture! erkkk! bidaaaa nya-_-

k laaa till then-.- haha bye! doakan aku jadi pengapit yang berjaya k. hahahaaha sayonara!~ 


PASTFUTURE
MY WORDS;
Assalamualaikum. im teen. Nurul Ain Syazwani name given. KK/Kota kinabalu tercinta. please be nice here. respect me, and do respect my country too. thanks xoxo.

GIVE ME YOUR WORDS;


OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • SCHOOL
  • Macam comel je.
  • throwback# sambutan hari malaysia.
  • nikon
  • Short Girl
  • Update syg update..
  • blogskins tutorial : CCTV
  • rinduu serindu rindunyeee
  • ketandusan
  • BISNESS